Bjerge og detergent

 

Den første post bliver en smule random i forhold til hvad bloggen ellers er tiltænkt, men man må jo rulle med det vigtige. Vaskepulver. Shampoo. Opvasketabs. Jeg har brugt mere tid end jeg vil indrømme i dag på at gå på jagt i de lokale butikker efter rengøringsmidler og shampoo der ikke indeholder midler, der nødvendiggør et “This product is harmful to the aquatic environment and also why the fuck would you cover yourself in it”-mærkater. Jeg er, admittedly, en lille smule militant i forhold til brugen af parfume og andet gejl. Det behøver ikke være der, og jeg vil virkelig helst undgå det. Det viser sig så at være mere end svært her i Edinburgh. Det ér muligt at få, men så er man ofte ude i noget fuldstændig overpriced special-produkt, hvor de går mere op i at det er lavet af “naturlige ingredienser” (whatever that means). Jeg vil bare have min svanemærkede shampoo fra Rema.

Løsningen er twofold. Tilsyneladende er Neutral ved at prøve at komme ind på det engelske marked, så de vil *rigtig* gerne sælge deres ting herovre. Så jeg får en bunke sæbe og vaskepulver ind ad døren i morgen. Shampoo sælger de ikke på deres hjemmeside for reasons unknown (hvem vil hellere have bodywash end shampoo? Prioriteterne er helt whack). Derfor begynder jeg fra nu af at lade være med at vaske hår. Og håber på det bedste. Jeg har hørt rygter om bagepulver og eddike, så det må blive et eksperiment med det. Jeg har gjort det en gang før i en længere, og dér fungerede det sådan set ganske fint.

In more awesome news, så bor jeg ved siden af et lille bjerg, Arthur’s Seat. 20 meter ud af døren i vilkårlig retning, og boom! Bjerg. Det er dét på billedet. Der er egern, og efter sigende også ræve.

3 Comments

  1. Arthurs Seat, der må du op Kat…. Der er vist en meget flot udsigt over byen. Men måske skal det vente til en forårsdag med sådan en vandretur. Svært med deres adresser! Men du regnede den jo ud! Og så har du også prøvet at spekulere på adresse systemer om natten!! knus

    Like

Leave a Reply

