Walter Scott (2)

Jeg fandt den rigtige Walter Scott! And there was much rejoicing and selfies, og forholdsvis ubrugelige billeder af Scott-statuen selv. Men jeg nyder virkelig at bo og studere inde midt i en “storby” på denne her måde. Min Scott-tur klarede jeg lige i en mellemtime mellem undervisning i Language Simulation (hvor vi lærer at simulere sprogsystemer og evolution af sprog med nem kode i Python – det er super nice) og Early Germanic Dialects (hvor vi lærer om, ja, tidlige germanske dialekter, gotisk, oldengelsk, oldnordisk m.fl. – det er også super nice. Jeg skriver mere om fagene i en anden post).

Onto the pictures!

2017-01-26-11-25-50
The Scott Monument – den får ikke for lidt. Selve Scott er den lille søde statue i midten af den imposante struktur. Som man kan komme op i. Fortsættelse følger i  Walter Scott (3)!

 

2017-01-26-11-32-28
Den er OK stor.
2017-01-26-11-32-34
Udsigt over jernbane + uendeligt mange slotte i baggrunden. Because Edinburgh.
Leave a Reply

